reklama

Koronavírus sťažka zasiahol aj našu rodinu alebo pokrytectvo sa stalo normou

Po večerných správach sme sa s manželkou naposledy objali, vymenili si prístupové kódy k našim internetbankingovým účtom - ak by to niekto z nás náhodou prežil, odobrali sa do spálne a poslednýkrát zavreli oči.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

 

V správach sa hovorilo o nebezpečne narastajúcich počtoch nakazených a mŕtvych a bezmocnosti úradov tomu zabrániť. Vyzývalo sa nepanikáriť, čo paniku ešte viac zvyšovalo. Vyzývalo sa na zodpovednosť každého jednotlivca, čo vzbudzovalo pochybnosti, či bude zodpovedný aj môj sused, ktorý si z bytu urobil ubytovňu pre turistov. Hovorilo o odporúčaní necestovať v správach, ktoré boli prerušované reklamou na výhodné letenky. Proste blížiaca sa apokalypsa.

Ráno sme sa zobudili obaja do krásneho slnečného rána, pes po nás veselo skákal, lebo chcel ísť konečne von a nás čakali nedeľné povinnosti. Potichu sme, každý osamote, začali uvažovať, ako nenápadne zmeniť heslá k svojim internetbankingovým účtom. Lebo čo keby náhodou mi manželka odhalila skutočnú výšku mojich príjmov. Manželka sa zase zľakla toho, že by som zistil, čo všetko si v poslednom čase nakúpila v butikoch.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po sýtych nedeľných raňajkách som riešil morálnu dilemu: odložiť použitý riad do drezu plného použitého riadu po mojej manželke, alebo ho nechať na stole. Rozhodol som sa rozumne, chlapsky, a nechal som ho na stole. Pri umývaní v preplnenom dreze by ho manželka mohla porozbíjať a asi by mi za to aj nespravodlivo vynadala. Škoda, že sa do blogu nedá zaradiť anketa. Verím, že väčšina mužov by sa rozhodla rovnako rozumne ako ja. Pochybujem, že by štatisticky významné množstvo mužov zaškrtlo pochybnú možnosť "Umyť riad po manželke aj po sebe". Umývanie riadu nie je chlapská práca a v tradičnej rodine ju vykonáva vždy žena.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po vzore Matovičovej predvolebnej ankety sa tieto asi stanú našou každodennou možnosťou, ako vyjadriť svoj názor, nedajbože riadiť túto krajinu. Verím, že ak by mesto urobilo anketu, akú sochu postaviť na námestie, určite by vyhral všeobecný vkus a po čase by sa na námestí objavil záhradný trpaslík v nadživotnej veľkosti.

Počas týchto volieb, keď som vychádzal z volebnej miestnosti, počul som za sebou výkrik: "Haló pane, vy ste sa ešte nepodpísali!" Kričala za mnou asi tridsaťročná aktivistka a vystierala ku mne ruku s perom, aby som podpísal petíciu. Na tričku nápis Zastavme hazard. Asi som jej privodil šok, keď som odmietol. Doma som si pozrel, o čo vlastne šlo a našiel som rovnomenné stránky bez podpisu, bez adresy prevádzkovateľa, kontakt iba cez formulár, žiadne meno, telefónne číslo. Podľa IP adresy som našiel prevádzkovateľa, občianske združenie Otca mamu deťom s adresou Chorvátska 199, Šenkvice. Tá istá adresa patrí nejakému advokátovi JUDr. Mgr. Antonvi Chromíkovi, PhD. a tak mi napadlo, prečo tak veľmi vadí pánu doktorovi hazard v Bratislave, keď býva 40 kilometrov ďaleko. Primátor Bratislavy mu však sľúbil, že hazard z mesta vyplieni, ak sa nazbiera dostatok podpisov. Teda neviem, či myslel aj zberne Tiposu alebo len herne s hracími automatmi. Pretože hazard je aj spotrebiteľská súťaž, aj kasíno, aj lotériové žreby či stávkové kancelárie. Pokrytectvo, ktoré sa nesie celým hnutím v mene "Tradičnej rodiny".

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak tradičnú rodinu tvorí muž a žena, podľa ústavy, potom moji bratia a bratranci už nie sú mojou rodinou a ich deti a vnuci tobôž. Logika nepustí. Politické hnutie, ktoré aktívne bojuje za hodnoty tradičnej rodiny, vedené jej predsedom, ktorý nie je schopný rodinu založiť a verejne sa o ňom hovorí ako o inseminátorovi a napriek tomu získa vo voľbách toľko hlasov, že sa stane druhou najvplyvnejšou koaličnou silou po voľbách, čo je to iné ako Pokrytectvo. Naše pokrytectvo. Alebo naozaj, tak ako je to na bigboardoch Borisa Kolára, všetci rozmýšľame iba srdcom, ktoré, povedzme si to úprimne, veľa rozumu nepobralo?

Vladimír Zervan

Vladimír Zervan

Bloger 
  • Počet článkov:  66
  •  | 
  • Páči sa:  627x

Vydavateľ, bankár, ekonóm, poradca, programátor, štátny úradník, podnikateľ, Bratislavčan - ale nie nevyhnutne v tomto poradí. Zoznam autorových rubrík:  BratislavaPod čiarouSúkromnéNezaradenéČítanie do vlaku

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu